منتدى همـسْ القلــوبْ
أهلا بــك عزيــزي الـزائـر نـرجـو لــــك ان

تقضــي وقــتا ممــتعا .

اذا كنت ترغب بالمساهمه في

المنتدى فنرجو منك الانضمام لأسرتنا

والتسجيل معنا .

او سجل الدخول ان كنت عـضـوا!

شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
arabmazika48
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
الجنس : ذكر عدد المساهمات : 20
تاريخ الميلاد : 16/09/1990
تاريخ التسجيل : 26/11/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : جامعى
المزاج المزاج : رايق

المثل قال ناس فى سكته و ناس فى هرية و نكته

في 2010-11-26, 19:32
فى مثل بيقول الباب اللى يجيلك منه الريح سدة واستريح )

هل المثل دة صحيح ؟

وياترى المفروض اننا نعمل بية ؟

ومين فيكم اللى بيعمل بالمثل دة ؟

بيكبر دماغة وبيقول انا مش ناقص وهوجع دماغى لية وعلى اية افكنى واعيش ؟

ولا بتواجهة المشكلة وتحاول تحلها مرة واتنين وتلاتة وحاول تغير منها وتصلحها ؟

وياترى اللى بيعمل بية بيتفادى المشاكل ولا ضعف ولا عدم القدرة على المواجهة ؟
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى